piątek, 29 listopada 2013

Liebster blog award :)

 To mój pierwszy blog jaki niedawno zaczęłam pisać i nie potrafię uwierzyć  ,że mogłabym być nominowana przez kogokolwiek do Liebster blog award! ;) 

 Chciałbym bardzo podziękować tej osobie ponieważ jestem naprawdę szczęśliwa ,że ktoś czyta mojego bloga i że się on komukolwiek podoba :) 
A tą osobą jest  
EOLKA !
Naprawdę bardzo ci dziękuje :*****


jeszcze raz wielkie dzięki!!!!

A oto jej pytania  i moje odpowiedzi :

1. Ulubiony kolor :3 

1 Czerwony <3.

2. Ile książek czytasz na miesiąc?

2Hmm raczej 2 ale tylko dlatego że nie mam czasu ich kupować więc kupuje jak najgrubsze tak ok600str :D. 

3.Ostatnia słuchana przez ciebie piosenka?

3 Bednarek "Cisza" :3. 

4. Masz zwierzaka?

4 Mam 2 psy i kota. 

5. Lubisz arbuzy? 

5 Taak uwielbiam :D. 

6. Jak oceniasz swój wygląd?

6 Lekka nadwaga (chociaż wszyscy mówią ,że jestem za chuda-.-) mi się podoba taka jaka jestem. 

7. Twoje marzenie.

7 Ech marzenia...Kocham książki i filmy fantasty najlepsze są z Ameryki wiec... Chciałabym się kiedyś tam znaleźć *.*

8. Gale czy Peeta

8Problem którego nienawidze..Byłam na 2 częsci na dni po premierze i oczywiście przeczytałam wszystkie książki <3 Peeta!

9. Ulubiona pora roku?

9 Lato ;3 

10. Ulubiony Blog?

10 Twój! Przynajmniej ten. Uwielbiam Dramione i Drarry a z Dramione twój jest najlepszy! Z Drarry "HP i gwiazda mroku" Kocham i polecam ale uwaga smutne ;___; 

11. Co sądzisz o  homoseksualistach? Czy jesteś Homofobem?


11 Uwielbiam ich! Oni są tacy jak my! W szkole jestem jedyną osobą która stawia się za nimi! Oczywiście jestem hetero ale Tak bardzo mnie oni mnie fascynują :3 


Nominuje: 


I na koniec moje pytania :) 
1. Ulubiona książka?
2. Ulubiony przedmiot? (Jeśli taki istnieje :D)
3. Masz jakiegoś idola?
4. Ulubiona postać z HP?
5. Ulubiona para z HP?
6. Lubisz krótkie włosy u dziewczyn?
7. Wolisz książki czy filmy?
9. Co chcesz robić w przyszłości?
10. Jaki lubisz gatunek muzyki?
11.Co wolisz? Drarry czy Dramione?
   
                              \
To wszytko! 
Trzeci rozdział już wkrótce! 
PS. Jeszcze raz ci  dziękuje Eolka :) 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz